3 Nisan 2017 Pazartesi

Yaşamda bir lütuf anı...



Yaşamda bazı anlar var ki insan varlığınızla kanat çırpıyorsunuz adeta… O an yeryüzü cennete dönüşüyor… Sevinç tüm hücrelerinizden taşıyor… Benim için Tanrı’nın elini, dokunuşunu, yaşamın sıradan bir anında, ummadığım bir anda buluverince oluyor genelde bu kanat çırpmak… Öyle bir şey oluyor ki, biliyorum bu bana Tanrı’nın tüm diğer lütufları gibi yine bir lütfu…  Ne oldu diyeceksiniz şimdi seni bu kadar sevindiren bu satırları yazdıran sana… Anlatayım… Aslında küçük bir şey gibi görünüyor, ama yaşamda herkesi mutlu eden şey farklıdır… Bu benim için çok özel…

Çalışmalara başladığım yıllardan beri, hatta Reiki’yi ilk öğrendiğim zamanlardan beri, sevdiğim tek bir tütsü vardır… Bir sürü sevdiğim koku var elbette ama bir tanesi vardır ki kokusuna bayılırım, ağır değildir, hafif sabun gibi kokar… Rengi de mavi : ) Bütün çalışmalarıma gelenler bilirler, mekanım da o güzel tütsü kokar meditasyonlarda… Öğrencilerim tarafından da çok sevilir, hatta benimle, burasıyla özdeşleştirmişler bazıları o güzel tütsü kokusunu…
Son 3-4 yıldır maalesef Türkiye’de bulunmuyordu… Uzak doğuya gidenlere de bahsettim, ısmarladım ama bulamamışlar… Sonra bir gün onun boş kutusunu buldum evde ve dedim ki… “Tanrı’yla her şey mümkün, bu güzel tütsüyü emimin Tanrı bana gönderir bir şekilde, ben onu bulurum…”
Buna Tanrı’yla birlikte yaratım deniyor… Yürekten saf bir şekilde istiyor, sonra unutuyorsunuz… Bütün diğer kitaplarımda ve "Mucize"de, Çekim Gücü Yasası’nı ve dilekleri gerçekleştirmenin yollarını anlatıyorum zaten…

Ben de işte geçenlerde bu tütsü dileğimi diledim ve sonra unuttum…
Bugün yolda yürürken, birden tütsü, doğal sabunlar satan bir dükkanın önünden geçtiğimi fark ettim… Her gördüğüm tütsücüye bakarım yıllardır, o tütsü var mı diye, hep de olmazdı… Bugün de yine bu yolda gördüğüm tütsü dükkanına baktım şöyle bir… Baktım ve ne göreyim… Yardley… Benim en sevdiğim mavi tütsü… Şok oldum… Hiç beklemediğim bir anda, hiç beklemediğim bir yerde… Üstelik birkaç tane vardı…
İşte o an gözlerime yaşlar geldi… Tanrı beni kucakladı sanki… Sevinçten havalara uçtum…
Tanrı’ya şükrederek, Yardley’lerimi alıp uça uça evime döndüm…
Hayatımda benim böyle anlar çok… Çok yaşıyorum buna benzer durumları, şükrediyorum hepsi için… Hepsinde aynı huşuyu hissediyorum. Tanrı’yla birlikteliği… O sonsuz sevgiyi… Bugün de sizlerle, bu yaşadığım anı paylaşmak istedim…
Bugünden sonra çalışmalarıma gelen tüm arkadaşlar, (alerjisi olan ve/veya istemeyenler/tercih etmeyenler dışında) Yardley’nin güzel kokusuna kavuşabilirler… Onu, benim gibi çok sevenler var biliyorum…
Yine hep birlikte güzel çalışmalar, meditasyonlar, eğitimler paylaşmaya devam edeceğiz…
Işıkta, sevgiyle, güzel kokularla, mutlulukla, huzurla...
Işıkta yükselip, yükseltmeye devam…

Sevgiyle,

İpek Cihan Bilgin






İpek Cihan Bilgin’in web sitesi:

http://www.duygusalarinma.com/
http://icbakademi.com/





Blogtaki tüm yazıların yayın hakları saklıdır
(c) copyright İpek Cihan Bilgin





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder