10 Haziran 2016 Cuma

IŞIK KİŞİNİN KENDİSİNE GERİ DÖNER, HİZMET DE...



Işık kişinin kendisine geri döner, hizmet de…






Bu sabah hava harika… Güneşli ama çok sıcak değil…

Sabah kahvaltıdan sonra düzenli kullandığım vitaminimi içmek için kutuyu açtım, baktım ki kalmamış. Ara ara içtiğim ve bana çok iyi geldiğini düşündüğüm vitaminler var… Zaman içinde keşfettim. Tabi herkesin bünyesi değişik olduğu için, benimkiler benim bedenime iyi gelenler…

Kısa bir yürüyüş ve birkaç işimi halletmek için dışarı çıktım. Sabahın erken saatlerinde Moda ne güzel oluyor… Sakin… daha sessiz… daha boş… Deniz kokusunu içime çekerek eczaneye doğru yürüdüm.

İçeri girdim, beni altmışlı yaşlarda olduğunu tahmin ettiğim eczacı karşıladı. Ona istediğim vitamini ve markasını söyledim. Raflara baktı, benim istediğim marka onda yokmuş.

Dikkatimi ilk çeken güler yüzü oldu.

Çok basit cümleler bile güler yüzle kurulunca, öncelikle güler yüz sahibinin kendisini, sonra da karşısındakini iyi hissettiriyor.

Bana o marka vitamini kendisinin satmadığını ama yakındaki eczanenin sattığını söyledi. “İsterseniz onlara sorup hemen getirtebilirim birkaç dakika içinde…” dedi. Kabul ettim. Eczaneyi birkaç kez aralıksız aradı ama telefonları sürekli meşguldü. Bunun üzerine “Beklerseniz hemen getirebilirim, çok yakın…” dedi. Ben yine kabul ettim. Karşımda bir hizmet ve iyi niyet abidesi eczacı duruyordu adeta :)

Kapının yanındaki sandalyeye oturup beklemeye başladım. Eczacı çıktı ve gerçekten de birkaç dakika içinde elinde benim vitaminle geri döndü.

Ama o arada ben beklerken, karşımda, sağımda, solumda duran her şeye göz attım. Ve ilgimi çeken, çilekli bir dudak kremi, güzel renkli ambalajı olan farklı bir marka el kremi gibi birçok kozmetik malzeme oldu.


Oradan, vitaminle birlikte, beklerken beğendiğim kozmetik malzemeleri de alarak çıktım… Hatta ödemeyi yaparken eczacıya da, gülerek, “ Hizmet size katlanarak geri döndü, bakın bir tek şey alacaktım, üşenmeden gidip bana vitamini getirdiniz ve onunla birlikte bambaşka şeyler de alıverdim.” dedim. Eczacı bana ne dedi biliyor musunuz cevap olarak:

“Ben ilk çalışmaya başladığımdan beri pozitif olmayı ilke edindim müşterilerime karşı…”

Ben de o anda bu satırları yazıp, sizinle bu cümleyi paylaşmaya karar verdim…

Sabahın ilk saatlerindeki bu minik alışverişimde, “İyi niyet, sevgi, iyilik yani ışık insana geri döner.” evrensel prensibinin küçük ama çok güzel bir örneğini yaşadım…

Yaşam, küçük, büyük pek çok sahneden oluşan güzel bir film…

Benim filmimde bu sabah bu güzel anektot, bu güzel küçük sahne vardı… Ve pırıl pırıl bir güneş… Ve denizden, denizin o muhteşem kokusunu bana taşıyarak esen serin rüzgar…

Harika, güneşli, sevgi, iyilik ve güzelliklerle dolu bir gün dileğiyle…

Sevgiyle,

İpek Cihan Bilgin










İpek Cihan Bilgin’in web sitesi:






Blogtaki tüm yazıların yayın hakları saklıdır
(c) copyright İpek Cihan Bilgin







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder