5 Eylül 2017 Salı

Tatil dönüşü için...




Geçen senelerde 3 günlük bir bayram tatilinin ardından işe dönen bir arkadaşımla sohbet ederken "Döndüğün için mutsuz oldun mu? Tatil azdı yetmemiş olabilir" dedim...  O da bana, beni şaşırtan ummadığım güzel bir cevap verdi ve: "3 gün tatil yapabildim ya ben bu güzelliği yaşadığım için şükrediyorum..." dedi...

Bu cümle, tam olarak hayatın güzel yanına ve iyiliklerine bakmayı yansıtıyor... Tatilin bitişiyle ilgili ben de bunu hatırlayıp size yazmak istedim...

Tatil dönüşü / bitişi, tatilin tamamlanmış olması bazı insanlarda mutsuzluk kaynağı olabiliyor, hatta "Ben her tatil dönüşü depresif hissederim" diyen birini tanıyorum... (O böyle kodladığı için hep bunu yaratacaktır kendinde.)

Evet tatil, doğada vakit geçirmek, iş ve sorumlulukların dışında değişik güzel ortamlara girmiş olmak ya da evde bile olsa dinlenmek çok güzel eminim, ama şunu her zaman hatırlamak lazım ki insan eğer isterse tekrar günlük yaşamına çok kolay bir şekilde huzurla, keyifle adapte olabilir... Ve kendini mutsuz etmezse yaşamın kendi içinde, gündelik yaşamında yine güzel değişikliklere güzelliklere kucak açacak ve eğer isterse yaşamın her anından keyif alabilecektir...

Eğer siz de tatil bitişi sendromu yaşayanlardansanız bugün yaşamınızdaki var olan güzelliklere odaklanın derim... Onları düşünmek, şükretmek eminim size iyi gelecek, yeni haftaya güzel bir başlangıç yapmanızı sağlayacaktır...

Yaşamınızda var olan güzellikleri fark edip yaşamdan keyif almayı hatırlayarak, yeni başlayan haftayı güzelliklerle, keyifle, huzurla, sevgiyle geçirmeniz dileğiyle...

Sevgiyle,

İpek Cihan Bilgin







İpek Cihan Bilgin’in web sitesi:




Blogtaki tüm yazıların yayın hakları saklıdır
(c) copyright İpek Cihan Bilgin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder