28 Mart 2017 Salı

Hatırlatıcılar...




Bazı anlarda dünyada bir oyun oynandığını, burasının tiyatro gibi bir yer olduğunu o kadar iyi hatırlıyor ki insan… Bunun için çevresindeki insanlar, olaylar net hatırlatıcılar olabiliyor…
Tanrı’nın yansımasını diğer insanlarda görüyorsunuz… Birileri ummadığınız anda bir söz, bir cümle söylüyorlar, ışık akıyor o cümlelerden… Bu, çok sevdiğiniz yakın bir dostunuzdan da olabiliyor, günün sıradan bir anında, alışveriş yaptığınız bir dükkandaki insanlardan da…

Tanrı’yla birlikte yürüme niyetinde olan insan, her daim Tanrı’nın elini, diğer insanlarda bulabiliyor… Onların sevgisinde, dostluğunda, sözlerinde… Desteğinde…
Asla yalnız değiliz… Ausey’in dediği gibi: “Asla yalnız olmadın ve olmayacaksın…Nerede ve ne zaman olursa olsun…”

Bugün keyifsiz, can sıkıcı gibi görünen bir durumu halletmek için yolda yürürken, (pek benimle de ilgisi yok durumun ama çözecek olan bendim) devamlı alışveriş yaptığım eczanenin önünden geçiyordum ve aniden girip vitamin almak geldi aklıma…  Bir şey beni sanki içeri soktu… Eczacı hanım ve onunla birlikte çalışan kişiyi çok severim ama uzun uzadıya muhabbetimiz yoktur genelde. Sadece hal hatır sorarız… Bugün vitamin için girdiğimde, hatır sorduk her zamanki gibi birbirimize… Sonra onlar sohbet konusu açıverdiler… Ben de birkaç dakika oturdum onlarla… Öyle tatlı, öyle pozitif konuştular ki… Hiç ummadığım şeyler söyleyiverdiler… Bir de baktım vitamin almıştan daha harika hissediyorum… Neler dediler söylemeyeceğim : ) İnsanların birbirine güzel şeyler söylemesi, sevgiyi sözlerinde yansıtmaları ne kadar değerli… Birbirimize sevgi dolu sözler, cümleler söyledikten sonra, onlara bu güzel anlar için teşekkür ettim… “Vitamin almıştan daha iyi hissettirdiniz, çok teşekkür ederim.” dedim… Hep birlikte gülüştük… Ondan sonra caddeye çıkıp, işimi halletmek için yola koyulduğumda, uça uça gittiğimi farkettim… : ) Yol akıp gitti… Artık ne o sıkıcı işin sıkıcılığı kalmıştı, ne de  keyifsizliği… Onu düşünmedim bile… Neşeyle yürüdüm…

Ve bir kere daha hatırladım… Bizler hep birlikte birbirimiz için dünyada varız… Birlikte yaşamak, sevmek, yükselmek ve yükseltmek için…
Bugün bir arkadaşım da çalışmaya gelirken bana harika sümbüller getirmiş… Mor, pembe, beyaz… Ruhum çiçek çiçek açıldı onların güzellikleri ve mis gibi kokularıyla…  Günüme bambaşka bir güzellik kattılar…

İyi ki dünyada hep birlikte varız…

Varsınız…

Sevgiyle,

İpek Cihan Bilgin







İpek Cihan Bilgin’in web sitesi:

http://www.duygusalarinma.com/
http://icbakademi.com/



Blogtaki tüm yazıların yayın hakları saklıdır
(c) copyright İpek Cihan Bilgin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder